jessans

Alla inlägg under mars 2011

Av Jessica - 25 mars 2011 09:13


 

Av Jessica - 21 mars 2011 13:04

Ja igår fyllde jag år då :)
Firade med tårta och kalas :) nej då men med kaffe och tårta iallafall..

Mamma,pappa,2 systrar,svärmor,richard och barna, linda och micke var här igår :)

Toppen mysigt.. fast var helt jävla slut när alla hade gått hem :P


Dessa och geger kommer väl kanske ikväll :) Myyyys!


Fick utemöbler :) Som jag har ute på balkongen :)

Sen fick jag en stektermometer och blommor och lite checkar och sånt :) Kanoners!!


Idag köpte jag nya sommarpjuks, Gilla gilla!


Nej hade väl inte så mkt mer att skriva.


Ha en toppen dag för jag ska sitta ute och grisa i mina utemöbler höhö ciao!

Av Jessica - 17 mars 2011 14:09

Nu skiter jag i den där jävla utmaningen, jag skriver ju aldrig ändå..


Jag lever just nu i ett riktigt lyckorus :) Älskar mina killar mest i hela världen!

:):)


Ihelgen ska vi nog försöka komma iväg till stugan, hoppas på fiske och lite sånt :)

Vet inte vad vi annars ska hitta på..


Trevlig helg på er!

Av Jessica - 7 mars 2011 19:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 mars 2011 17:12

Ja idag är det torsdag. jäklar vad vekorna går fort, snart är vasalopsskiten över :) Då brukar våren komma på riktigt :)


Idag har vi varit ute och pelikanat hela dagen :) Mys!




Älskade älskade lilla varelse,

hade du kunnat pratat, hade vi pratat igenom nätterna då?

Om du hade armar och ben och kunde dansa, skulle vi dansa till soluppgångarna då?

Du och jag vandra hand i hand?

Vi hade kunnat springa ut på ängarna , legat i gräset , skatta och glömma bort både tid och rum.

Jag fattar inte att jag kunde fästa mig vid någon som du.

jag kunde aldrig drömma om det.

"jag älskar dig" är bara nå pyttiga skitord jämfört med alla känslor som finns för dig..

Husse och matte ja, älskar dig mest i hela världen och mktmkt mer.

Varje blick du ger kan värma upp hela antarktis (stavning?)

Vackra mirakel 


    


hmm

Av Jessica - 1 mars 2011 07:36

Usch vad trött jag är..:/ fy fan, vaknat 23,00,02,04 .. inatt spydde leo också, åh vet inte vad fan har han slukat i sig.. men jag gav han några matbitar så vart de bra, hundar kan ju spy när de är hungriga också.. och de fanns inget i spyan heller så då vart de så..


Igår var vi ute och åt me dessa och geger..jävlar vad jag mådde illa efteråt, det var på strået att jag skulle spy... :/

haha..


idag lir det väl lite städa tror jag..

Ovido - Quiz & Flashcards