jessans

Alla inlägg under januari 2013

Av Jessica - 31 januari 2013 13:37

yesbox nu går vi in i vecka 38.. har städat typ hela morgonen (:

så fint det blir igen!! Vi var ju i stugan mellan söndagen och tisdagen så blir ju ltie stökigt när man ska packa och sen packa upp grejer och så.. men snart är allt i sin ordning igen (:


haft så ont på vänstra sidan av magen, typ från revbenen, vid ryggen och ner till höften, läste någonstanns om att det kunde vara tarmarna, men vet inte.. det är ju trång nu för bebis så det kan ju lika gärna vara den som ligger och trycker på någon nerv eller nåt.. men det är lite obehagligt när man inte är riktigt säker..


men men..


hade väl inte så mycket mer att skriva om..


Av Jessica - 29 januari 2013 10:25

ja som rubriken lyder...


På torsdag går vi in i vecka 38.. gud nu vill jag inget hellre än att bebis ska komma ut, eller man kanske ska säga att man vill att tiden ska gå snabbare..

det mesta är klart och så.. skönt!


varit i stugan ett par nätter.. så nu är stora rummet färdigt! Vi har faktiskt sovit där inatt, gud så mysigt det blev! (:


Nu ska jag göra mig iordning för ännu ett mvc besök, förra gången jag var där var det mkt bättre, får hoppas att det håller i sig!

Av Jessica - 23 januari 2013 10:15

Idag fyller mamma år så då ska vi dit idag och käka lite (: Mysigt..

nu är jag hemma och är ledig tills bebis kommer, ska bli spännande det här, gud så jag drömmer om nätterna..

haha..

igår var jag till mvc, gjorde en sammanfattning av graviditeten och lite sånt, får lov att åka dit igen på fredag.. men så kan de vara ibland..

igår tvättade jag bebiskläder, vi fick ju hur mycket kläder som hellst förra veckan igen , haha.. mycket fint (:


nu ska jg ta mig ett bad, fy fan håller på att bli sjuk nu... min tur.. USCH!



Av Jessica - 18 januari 2013 21:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 17 januari 2013 13:47

Idag går vi in i v. 36 (35+0) det är alltså typ bara 4v. kvar innan bf.

jag jobbar mina sista pass i helgen sen blir jag ledig fram till bebis kommer (: Skönt att kunna förbereda sig lite mentalt och det sista här hemma (:


ska hänga lite tvätt och fixa lite jag ciao

Av Jessica - 16 januari 2013 09:55

Har börjat bli förkyld :/ Hoppas de släpper fort!!


Idag ska vi på biltemas VIP-kväll, det ska bli riktigt kul (:

Innan det ska vi på föräldrarkurs, så himla roligt sist då vi träffade en vi kände, var ett bra tag vi såg dem sist så det var riktigt otippat att träffa dom på samma föräldrakurs som oss ;P haha..


Igår var de lite halvjobbig dag.. knappt sovit nå på natten innan, skrutt som tror att den har en hel simbassäng att röra sig i.. , sen massa andra grejer.. så hoppas denna dag blir bättre.

var då till mvc igår och allt var bra iallafall, det enda positiva igår :P



Av Jessica - 8 januari 2013 19:49

gud vad veckorna går.. som jag tjatar om flera gånger men iallafall.. :P


Haha..

Idag har jag varit till MVC igen. Allt såg superbra ut, följer kurvan jättefins osv (:

Så himla skönt..

imorgon börjar föräldrar-kursen gud så spännande det ska bli älskling har tagit ledigt från tolv sen ska vi på det där och sen tror jag vi blir i stugan resten av veckan och helgen (: Skönt! så då ska vi snickra och fixa lite! (:



Av Jessica - 7 januari 2013 03:45

Idag är det jobb som gäller härligt (: sen blir de lite handling och fixa.
Imorgon är det mvc igen. Men då är det den vanliga kontrollen då. Hon mäter och lyssnar på bebis hjärta (:
sover kasst som attan nu för tiden. Varit halvvaken sedan 2 samma tid varje natt. Suck. Igår hände det inte mycket. Ola var bakis hela dagen ha ha.

Ovido - Quiz & Flashcards