jessans

Alla inlägg under september 2011

Av Jessica - 7 september 2011 13:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 7 september 2011 13:35

Vi har många saker på G. och jag bara hoppas så jag spricker!

:)


IDag och igår har vi varit ute och plocka kantareller. shit vad mycket det blev. så nu ska vi sätta oss och rensa.. jag lär väl tröttna efter en tredjedel men men.. måste göras.. :)


Har inget mer att skriva. inte som ska synas i allafall... lär ju bli ett och annat lösenskyddat nu.. men men iaf.

...

Av Jessica - 5 september 2011 06:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 4 september 2011 08:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 september 2011 14:26

Är hemma på rast just nu. ska snart dra iväg till jobbet igen.. Har lite fullt upp hela tiden tror jag.. hinner aldrig det jag borde.. jobbar nästan varje dag.. men inte gnäller jag för det. :)

Ibland ska man aldrig bli förvånad hur vissa människor beter sig, men ibland börjar man faktiskt undra hur det är funtat egentligen.. jaja.. spillerill.. orkar ärligt talat inte bry mig egentligen..

har massor att skriva men gör det sen.. nu ska jag bara vara tills jag drar till jobbet .. :P

Ovido - Quiz & Flashcards