jessans

Alla inlägg under juli 2011

Hey

Av Jessica - 26 juli 2011 14:50


En hetlåt :)



Idag har jag inte gjort mycket. typ.

Jag har varit och handlat och lite sånt, in på mora parken då de hade utförsäljning så jag köpte lite kläder åt ola :) Jag hittade inget som jag ville ha..

Sen fyller ju leo 1 år idag :) hihi.. så grattis till han mitt stora hjärta!!



Av Jessica - 25 juli 2011 21:39

Idag var det dags för husbåtens jungfruresa :) Vi var ut en sväng och åkte. :) Men underbaringen judith och hennes kille och ola och pappa o jag :) en kväll i världsklass med många skratt och mycket prat! I LIKE!!

efter en vecka med endast 55 timmars arbete så är jag äntligen ledig i två dagar!! så då blir det att fortsätta måla för min del ute i stugan!

jaja får väl skriva om lite annat skoj när jag kommer på vad jag ska skriva :P

Av Jessica - 18 juli 2011 21:32

Ja det är jag just nu.. jag har som sagt blivit väldigt aggresiv person de sista året.

och jag tror ärligt talat att jag har blivit otroligt hormonskadad.

ibland vill man bara slå sönder hela lägenheten över en bagatell..

men mitt liv är kaos. inombord är jag som en grötblandning .. sönderstressad, ihopknuten hormonkärring..

och inte bara det. jag har en sönderstressad karl som jag också måste "arbeta" med hemma..och det är inte det lättaste när man själv är som en sladdrig gummiballong..

Men det är bara så.. jag har klarat det en gång förut så det ska väl till och bli bra. bit ihop eller bryt ihop..


men jag bearbetar varje dag och försöker komma fram till varför man inte är fit for fight. jag tror det är för att vi har tappat alla våra rutiner. och jag är en väldigt pedantisk person som inte gör det jag borde. och då mår jag dåligt.

jag vill ha det städat. men hinner inte. jag vill träna. men hinner inte. jag vill umgås. men jag hinner inte. jag hinner ingenting.

jag hinner inte ens med att städa.. jag som MÅSTE städa.. men jag prioriterar fel hela tiden.. jag fattar inte ens att jag prioriterar att sitta här och skriva någon skit som hur många som hellst kommer att störa sig på.. but i don´t care..


Ihelgen har vi varit i stugan och gjort massa. målat och fiskat som fan :) Vi har ju våra små ställen runt om kring här och jag vill lova! fy satan vad roligt det har varit. Richard och maria och stefan baby o jag :)

Man kan gå där ute utan Bh och låta pattarna gunga som vatteballonger, jag bryr mig inte, ingen annan bryr sig. men kan springa runt där naken utan att bry sig. bara vara sig själv ett tag och slippa bry sig. åka ut i båten och bara vara i flera timmar. hur härligt som hellst. sen kommer man hem och bara pladask, hormonf*ttan kommer tillbaka..


jag stör mig på allt här hemma, disk,sopor,städning,kläder, grannjävlarna med sin puckade hund, ja till och med älskling stör jag mig på allt för ofta. det är fan dax att ta tag i problemerna och fixa det. det är min jävla plikt!


Jag älskar min sambo och min hund mer än allt annat. jag kan dö för dem båda.

så välkommen älskling till min nya patetiskt pedantiska liv   

Skärpning jessan!

Det är ingen som kan förändra saker utom mig själv! Och jag tror att det är mig som de största problemen ligger hos   


Jag älskar dig hjärtat. och vill dela restan av mitt liv med dig, du är det absoluta bästa som finns! Vi fixar det här tillsammans!   

Av Jessica - 8 juli 2011 13:50

Idag ska jag åka och jobba.. Som vanligt.

Sen ska vi ut i stugan och vara där i helgen.. så jävla skönt. ska stänga av mobiltelefonen och bara njuta. inga irriterande samtal,sms mm.

Bara få vara.. :) Vi ska fiska och grilla och bara mysa!


Men som sagt först jobbet..

Ovido - Quiz & Flashcards