jessans

Alla inlägg under december 2010

Av Jessica - 29 december 2010 09:08

Okej idag är det onsdag, och jag är "ledig", ska tvätta lite och sånt. igår jobbade jag jäklar vad skönt det var efter ha legat sjuk.


2 dagar kvar av det här skit året, det ända som har varit bra är att leo flyttade hem till oss. och bulgarienresan resten har varit bajs..

Nytt år nya möjligheter, äntligen kan vi lämna allt det här bakom oss och börja om på ett helt nytt färskt år :) jag tänker inte ens minnas 2010..  

Av Jessica - 27 december 2010 13:36

Jag måste nog få skryta upp älskling så det smäller om det!

Han har ställt upp som fasen på mig den senaste veckan, han har gått ut med leo typ hela tiden när jag har varit sjuk, nu nör jag vart "magsjuk" så har han handlat och pysslat om mig som satan.

jag har så tokdåligt samvete att det blev så här, först förkyld som attan sen nu något annat virus. men det värmer i hjärtat när man ställer upp på varandra.

jag älskar karl så det stänker om det. jag måste nog vara den lyckligaste i hela världen, ja det är jag..

  

Av Jessica - 27 december 2010 11:14

idag är det måndag och jag skulle egentligen ha jobbat idag, men fick lov att ringa och sjukanm. mig idag.

Igår spydde jag som en gris, åt endast på morgonen innan vi åkte hem men kunde inte äta riktigt för jag kännde mig så himla dålig, Sen när vi gick ut och skulle sätta oss i bilen för vi skulle åka och titta på en hundbur så spydde jag upp massa smått och gott..sen var det igång. jag sov hela vägen hem, spydde när jag kom hem sen fortsatte jag att sova, spydde sov.. har sovit hela natten fast jag sov hela dagen igår?! Nu är jag så grymt dålig i magen, jag vet inte om jag är kissnödig eller skitnödig?!.. :( Har inte spytt nåt än (peppar peppar) men ha rinte ätit nåt heller.. Sist jag åt var som sagt igår morse..:/


Ihelgen har vi varit i avesta. Vi åkte dit i lördags och åkte hem igår.

Var helt ok, Massa mys med farmor och farfar.


Julafton var hut mysig som hellst :) Gillas!!

:)

Av Jessica - 24 december 2010 07:43

  


GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

 

 

Av Jessica - 21 december 2010 21:46

Haft en mysdag men älskling. nu ligger vi i sängen och kollar på någon kriminalserie..  


:) idag ringde de från valpkursen det blir inställt ett tag framöver. lika bra det..det är ju ändå så himla kallt :)


ciao..

Av Jessica - 19 december 2010 04:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 18 december 2010 15:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 17 december 2010 20:53

det är helt sjukt egentligen vad man kan känna för varandra..

Jag älskar min karl hur mkt som hellst, och jag känner mig kärare och kärare för varje dag. vi har varit ilag i 6 år i april. och jag hade aldrig velat byta ut honom för allt smör i småland.

Jag kan inte begripa att man kan ha sånna här känslor för en annan människa.

  


Sitter och lyssnar på micke i orsaradion, tjattrar gött den karln!

längtar som satan då vi ska på kryssning med hela gänget! :)


Nu hinner jag inte skriva nå mer..ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards