jessans

Alla inlägg den 14 december 2010

:)

Av Jessica - 14 december 2010 18:54

Lyckade bullar och väldans god mat vart det idag! :) hehe..


Jag gillar skarpt att man kan lösen.skydda ett inlägg så jävla smidigt!

Utan krångel, det kommer att användas flitigt!   


Lite småtrött nu på kvällen, ska lägga mig i sängen och slappa lite, vi var precis ut med leo en sväng med det är ju så jäääääkla kallt ute..:( Spelar ingen roll hur mkt man klär på sig, det är svinkallt ändå..:(


jaja

Av Jessica - 14 december 2010 10:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 14 december 2010 09:04

Jag ska snart åka och handla lite, eller om en stund. :P

för idag har jag banne mig bestämt att det ska bli lussebullar  :)


Har inte accepterat än att det ska bli jul, har inte ens accepterat att sommaren har tagit slut och att snön har kommit..

  

Men men.. får hoppas att tiden går lika fort som den har gjort så det blir sommar snart igen :) det är faktiskt skrämmande hur fort allt har gått.


nu ska dammsugaren fram och moppen, städning ab.

ciao

Av Jessica - 14 december 2010 08:23

Idag är det tisdag, hoppas på att valpkursen blir idag, har varit inställd i två månader typ. pga kylan, det suger.

jaja.,.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards