jessans

Alla inlägg under november 2012

Av Jessica - 29 november 2012 18:02

Idag är de torsdag. och då går vi in i vecka 29 (28+0) (:

Helt sjukt.. haha. men men..


Det här har varit mitt torsdags-göra (:

Ett babynest.

 

lite halvtaskig mobil-bild..

(: Vart ju ganska fint faktiskt. var ganska lätt att göra den om man har lite tålamod.

var en tjej som hade gjort en på fb. så då vart jag så himla sugen på att göra en jag med, så var ut på nätet och letade lite tips. sen var jag iväg och handlade ett jättesött tyg med nallar på (: sen var de bara att gaasa på maskinen :P

skoj skoj (:


Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan med mina foglossningar.... huhu..

Av Jessica - 27 november 2012 13:21

Åh jag tycker att dagarna går så himla fort alltså..

Jag hoppas att det håller i sig och att det snart är februari.. känner mig som en kossa.. :P

Fast har gått upp "bara" 1,5 kg på hela graviditeten.. och jag är i vecka 28 nu.. Så hoppas de också håller i sig..


Idag har jag köpt en bb-väska till skrutt, massa bra fickor och så.. det kommer nog bli skitbra (: Först tänkte vi om de skulle duga med skötväskan till vagnen men jaja.. hitta denna på dollar för 70 kr. så om inte de blir en väska till bebis så får väl vi packa i den (: ...

Frågan är bara när.. när man ska packa.. det visar sig.. håller på och tvättar väskan nu för den luktade inte så himla gott..

jaja..



Av Jessica - 23 november 2012 06:55

Hela dagen!

Är så trött så ögonen går i kors, de timmar jag har sovit inatt kan jag räkna på en HALV hand...

:(  Allt är bökigt, magen i vägen, rastlös i benen. kom aldrig till ro.. och det är så sjukt irriterande då jag ska iväg och jobba om någon timme.. :(

blir bökigare att få på sig kläder och det gör fan ont överallt... måste ta ett snack med våran BM.. ska ju dit snart igen..

åh vilket gnäll de var på mig idag.. men fan...




V. 28 ( 27 + 1)

Av Jessica - 19 november 2012 08:46

igen...

åh vad veckorna går fort! Helt sjukt..

det är skönt att vi slipper hålla på och köpa massa grejer senare, då vi har fixat och handlat det "nödvändigaste" redan..

(: Är väl fortfarande saker som fattas så klart men inte allt (;


ska göra mig iordning för möte .. huhu jag sov så himla skönt i morse, natten innan sov jag kanske typ 3 timmar..

då jag först hämtade ola på en fest sen höll ryggen på att ta död på mig.. Så inatt har jag pallar upp både mage och ben/knän så idag har jag inte alls nå ont.. (:


93 dagar kvar... gud så vi längtar!!   

Av Jessica - 8 november 2012 14:11

Idag har vi gått in i vecka 26 (25+1) :)

Härligt. var till Bm i tisdags och mätte magen och kollade alla värden :) allt såg prima ut!! Min Bm var supernöjd! :) hehe..

Lyssnade på knoddens hjärta och även där var allt superbra, Hon sa att det lät rent och fint man hörde till och med klaffarna slå igen och så :)

Hoppas det håller i sig så här bra nu :)


Jobbat ganska mycket denna vecka.. så är rätt slut.. Idag är jag iallafall ledig så jag har tvättat lite och städat :) var nyss och handlade lite smått och gott :)


jaja ciao

Ovido - Quiz & Flashcards