jessans

Alla inlägg under november 2011

Av Jessica - 29 november 2011 15:38

shit vilka bloggtorkor min blogg lyckas med.. haha..

jag har inte orkat blogga för jag har inget att blogga om.. jag lägger ner massor med tid på att mitt hem ska flyta på så bra som möjligt, jobb, stugan och massa annat.. därför har jag inte den där tiden.. jag skulle behöva 7 dagar till på en vecka, med mins 40 timmar per dygn.. då hade jag hunnit med allt som jag skulle..

men tyvärr.. jag tycker det är bara måndag och fredag nuförtiden..




Av Jessica - 8 november 2011 15:46

Jag har fått en award från Dessa.
Man ska länka till den man har fått den av, avsluta meningarna och sedan skicka vidare till 5 andra bloggar!

1. När ingen ser eller hör mig så pratar jagmed mig själv..
2.Går aldrig hemifrån utan Ta med mig hemnycklarna.
3.Min blogg heter som den gör för att jag vet inte..

4.Om jag vågade skulle jag ge en person jag är lite halvless på en stor smäll..
5.Om 10 år kommer jag att vara 33 :)


Jag skickar vidare till:
Alla som vill :)


Av Jessica - 8 november 2011 15:41

folk får hålla sina jävla draman till sig själva!

nu är jag less..


Ut ur mitt liv!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards