jessans

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

skitdag.

Av Jessica - 13 februari 2013 15:14

Jag tror ärligt talat att jag ställer för stora krav på mig själv, och detta kommer säkert leda till världens katastrof en dag. Sån jävla stor press på mig själv! Ska hinna allt som ska göras och för andra. Men vart kommer min tid in någonstans? Jag hinner inte med mig själv.. Tex. Inatt har jag endast sovit mellan 04.30-8 upp och fixa lite, åkte och handla, Diskat, tvättat, bakat, Diskat, har nu badat för tredje gången för att för kunna ta mig upp på benen.. Laga mat ska göras, diska igen för att slippa ett stort jävla berg.. Sen är det kvällen?! Jag har 9 dagar kvar till bf och kan fan inte ens lyssna på min kropp och ta det lilla lugna!! Är så less. Är det för att jag tycker att jag inte är värd nå lugn och ro? Är sjukt pedantisk och måste ha det städat och fint hela tiden? Jag ligger på golvet och klipper klorna på Leo fortfarande? Hugger som tusen nålar i hela kroppen när jag ska resa på mig! Varför håller jag på så här? Jag kan ju lika gärna lära Ola att göra det eller låta pappa göra det? Jag har jättemycket folk som vill mitt bästa men lik förbannat ska jag göra det själv? Idioti på hög nivå? Usch. Är trött som en gnu och vill bara att Ola ska komma hem från jobbet någon gång så jag får bara gömma mig från världen? Sen hade det inte gjort något alls om bebis hade kunnat bestämma sig för att komma ut någongång.

 
 
Ingen bild

Sofiaa

13 februari 2013 18:44

Förstår att det är jobbigt, känner igen det där. Men det är en del av mammalivet, känns som hela min vardag ser ut så ;) Ett positivt tecken är dock att man börjar städa och hålla rent, då är det nära! :) Kram och ladda inför förlossningen nu :)

Jessica

14 februari 2013 06:48

tack för dina fina ord! (: Kraam!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 augusti 2015 08:26

Herregud vad länge sen det var nåt hände här.  😂😂😂 får se om jag får tillbaka lusten snart 🙊🙈🙉 ...

Av Jessica - 11 september 2013 21:04

haha jag har verkligen inte haft varken tid eller ork till att skriva nå.. dessutom har jag typ bytt blogg lite så där.. håller påoch testar lite på vilken jag ska använda mig av... men som sagt de är långt mellan ggrna man sitter vid en dator..:P ...

Av Jessica - 18 april 2013 08:53

Är lite sjukstuga här hemma, Ola är krasslig och jag är lite Snorig och nu är Molly oxå krasslig hoppas verkligen att det inte är rs virus! Kommer inte kunna sova förrän hon är frisk! /: min Lillskrutta. Snart är det helg gud så härligt! (:...

Av Jessica - 15 mars 2013 18:54

Våran älskade Molly har kommit till världen, En dag efter BF Ville hon komma ut, en helt perfekt liten tjej! (: Hade en jättebra förlossning, den gick FORT när vi väl var inne på fl.salen.. fick superbra stöd av älskling och alla barnmorskor/uskor ...

Av Jessica - 20 februari 2013 11:26

Håller på och bakar lite, blir kolakakor och kokostoppar fast just nu är det pause.. :P hehe.. Får lov att göra lite i taget..   så kan de vara, var ner och köpte en födelsedagspresent till ola förra veckan, hoppas han blir glad, men det tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards