jessans

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Jessica - 15 februari 2013 10:05

Då får jag mysa med mina pojkar i helgen (:

Så jävla tråkigt när ola jobbar.. USCH!


Iallafall inatt hade jag 2 värkar, som försvann....typiskt...  vaknade av att jag hade en värk och den var inte som

de andra jag haft utan de här var de lite mer power i.. så jag hoppas att saker och ting är på gång nu/snart (:


Igår var ola och åkte helikopter.. (: Hihi åh blir så avis men endå inte.. jag hade aldrig våga sätta i min fot i en sådan mackapär.. :P NEVER:.. de åkte förbi här hemma också så jag såg ju helikoptern också.. så de var ju skoj (:


nu ska jag plocka undan lite skit här hemma, göra lite fredagsfint.. igår gjorde jag inte en pinal! Jag plockade inte, diskade inte, tvättade inte.. Det var ganska skönt faktiskt..


och bäst av allt!! jag har sovit HELA natten! Vaknat några enstaka gånger för att vända mig men annars har jag sovit hela natten! Sjukt skönt! (:

Ovido - Quiz & Flashcards