jessans

Alla inlägg under januari 2011

Av Jessica - 28 januari 2011 14:48

Nu var det alltså fredag igen..


har städat som en sate och fixar lite.

och nu väntar vi bara på att husse ska komma hem...



Av Jessica - 28 januari 2011 12:50

Vilka som läser min blogg..


Har skapligt många läsare men fan vad ni kommenterar dåligt.. eller så r det väl bara jag som skriver så otroligt ointressanta saker..


huh, vilka läser?

Av Jessica - 27 januari 2011 14:41

..Lyssnar jag på nu då.. den är sjukt fin.. :)


jaja.. Jag spelar musik på datorn och försöker poppa så gott det går..

Har städat hela dagen.. såg vid kl 13 så hade jag bara gjort vardagsrummet.. jäklar vilken tid det tar när man ska vara nogrann..:P

jag smygpoppar lite guns´n roses och lite sånt, haha sånt man inte får lyssna på när gamlagubbenola är hemma.. för då kallas det för SKRÅL... :P

jag vet inte men min musiksmak är jävligt bred, haha, det ska inte vara massa skrik och sånt skit men ja.. äsch..får lägga upp lite videos sen;P


Jag ska säga det att jag tycker det är så jäääääääkla tråkigt att städa.. fyfy..

är klar med vardagsrummet, sovrummet och dasset.. men det känns som man har miljoner saker att göra.

ska ju städa klart, tvätta vid 16, hämta ola på jobbet 16, handla ikväll och massa sådant..


fick liv att skicka leo till färnäs.. inte lätt att storstäda när man har en liten som drar fram sakerna hela tiden.. sen är det ju så att jag är ju med honom HELA tiden förutom när jag jobbar.. så vi är himla tajta.. :) Gillas!! så kul fär vissa dagar är det bara matte som duger.. moras bortskämdaste hund tror jag..:P

Av Jessica - 27 januari 2011 07:19

Igår vart Leo 6 månader!! :) shit vad tiden går!! :)

Jag älskar honom mer och mer för varje dag och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är! :)


Igår hände det lite grejer!

vi var på ett totalt otippat bröllop, jäklaranamma vad kul det var!!! :)

Önskar er all lycka i hela världen!!



Av Jessica - 25 januari 2011 06:10

vi fick ett erbjudande att följa med ett par kompisar till egyptien nästa vecka.. men vi har bestämt att vi ska tacka nej, för vi hinner inte hem till kryssningen då..:/ suuuger.. var så himla sugen på att åka utomlands också men så klart kommer det ju fler gånger :)


Men så jäkla roligt att de frågade! och att man tänker på andra :) det gör mig lycklig!! man ska kunna ge och ta från varandra :)

Vi har pratat så länge om att åka just utomlands tillsammans och nu när de frågade så kände man sig liksom lite viktig eller inte viktig men en del i en tanke! jag har inga ord så jävla glad att de iallafall frågade :)


Igår gjorde vi väl inte så mkt. richard och john var hit på kaffe (som vanligt) :) haha.. jag bytte gardiner i vardagsrummet och det vart så himla bra.. vårat vardagsrum passar inte i panelgardiner, ser ut som vardagsrummet är inramat på något förskräckligt fult sätt.. huhu.. så det vart kappor istället :) nu är det luftigt och fint! :)


Idag ska jag väl plocka lite så jag kan städa ordentligt på torsdag. har tvätt då också så jag har nog fullt upp hela dagen :)


Satan vad jag längtar till kryssningen :) med alla jäkla tokar som vi ska festa med!!

Av Jessica - 22 januari 2011 23:56

Har ingen bra rubrik men jag är faktiskt lite halvirriterad om jag ska vara ärlig..

Av Jessica - 21 januari 2011 14:45

Alltså inatt drömde jag så himla konstigt, jag och min familj åkte till bulgarien.

sen skulle vi ner på stranden och sola, men vi bodde i någon hydda.

Underdagen var det många som hade blivit skjutna och spec unga flickor..

Jag skulle bara springa in i den där hyddan och hämta den andra solkrämen för den andre hade tagit slut. sen hörde jag att folk började skrika och ha sig så jag raffade åt mig den där solkrämen och sprang ut och i mitt i dörrdålet krockade jag med mördaren, han sköt mit i nacken men jag hörde massa skrik och sånt.. sen vaknade jag..

Helt sjukt..

tro vad drömmar betyder egentligen. jag drömmer mkt om barn och typ att jag eller någon i min närhet blir mördad..skumt..


Idag är det fredag.

baby slutar väl om en stund, har varit i färnäs hela förmiddagen..


ikväll blir det nyktert för mig. men richard och ola skulle tydligen dricka.. :P


Av Jessica - 19 januari 2011 22:07

Idag har varit en helt ok dag.

ola tog ledigt för att följa med oss till falun. så nu har hjärtat fått medicin och har varit himla groggy efter att han fick lugnande på djursjukhuset.. det var RIKTIGT hemskt att se hur starka mediciner som egentligen finns.

Han vigla till sen la han sig ner sen somnade han, och var näst intill som en säck potatis..

efter undersökningen så fick han uppvakningmedicin och jag tyckte det tog hur lång tid som hellst innan han skulle vakna, det enda han gjorde var att andas, annars var han ju som död liksom, fanns inget mer liv i hunden.vart lite känslosammt. men tillslut slog han upp sina blåa och visste nog inte vilken kommun han var i.. nej fy.. det är nu först på kvällen som han har blivit "sig själv"


Men vart så himla glad att jag fick sällskap av ola dit annars hade det ju varit skitjobbigt..


sen var vi iväg till biltema, men hade ingen ro att gå där med tanke på hur dålig leo vart efteråt.. eller dålig och dålig..


Nu på kvällen har vi bara varit och busat, sen har jag och ola varit ute och gå/joggat.. :P


Over and out..

Ovido - Quiz & Flashcards