jessans

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Jessica - 5 januari 2011 09:19

_hvffggh


Leos hälsning till er, slickade mest på tagenterna   

Sen är den någon som protesterar när man sitter vid datorn. lägger hela huudet på tagentbordet :) Gud så jag älskar det lilla pälsmonstret :)


Idag blir det avesta för våran del, en jävla rolig crusing :)

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska köra eller om jag ska vara full.

men det lutar till att vara lite full..:) Kommer bli en kväll i världsklass satan vad skoj vi kommer ha det :) riktigt tattargäng   ..


Igår när jag kom hem från jobbet så var ola också hemma, han låg och sov. Han hade fått hydralolja i ögat , hade lite småsår runt om och lite röd och svullen på ögonbrynet. det är lite lurit med hydralolja, men det har gått bra. Han hade inge ont i ögat och var inge röd eller svullen I ögat.. fick honom att ringa till sjukvårdsupplysningen då han själv var rädd att det hade hänt nåt med ögat men de sa bara om det vart värre som idag då så fick han åka in.

Fan det är två gånger på kort tid han har tjall med ögat på jobbet, förra veckan fick han svetsblänk fast det gick bra det med. men man blir ju lite sur när de inte är rädda om sig. (+ att han har gjort en operation för att slippa glasögon för 30 papp) då blir man lite måttligt orolig..


men iallafall det har gått bra båda gångerna så detlär väl inte vara någon fara nu.


satan vad det snöar ute, snöade som fan igår med. men det är då inte kallt iallafall så det är ju skönt det.

förra avestacrusingen var det ju -30 om jag inte missminner mig. (jag var inte med den gången) .. hoppas det inte blir lika kallt iår 

fan vad roooooooligt vi ska ha!!!   



Ovido - Quiz & Flashcards