jessans

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Jessica - 3 januari 2011 21:46

för er som inte vet vad det betyder så : Tårar torkar snabbt, särskilt när de fälls över andras olycka..


Jag är väldigt besviken, och det är jävligt synd..


Idag har vi haft besök av richard, ronny och john, Det var så jäkla roligt att få besök :) Det värmer i hjärtat! Kaffe och bulle och lite skitsnack! Gubbarna runt bordet tjattrar ju värre än en bunt kärringar.   


Nu på kvällen fick leo nå tuppjuck och bara sprang runt. Han är värligen trotsig nu. han biter (byter tänder) men det märks när det är jävulskap, han blir som manisk på nå vis. och det spelar ingen roll vad man gör..

Hade kunnat spikat upp han på väggen utan att han hade rört en min.. åhh..

Men han kan bli himla uppjagad när det har varit mkt folk och rörigt.. tar ett tag innan han finner någon ro...


Alltså jag tittade lite på familjen annorlunda, men fan jag blir så förbannad, varför skaffar man 7-10-15.-20 ungar?? jag tycker det är så jävla sjukt..

sen sitter man och trycker ihop varandra i en sketen jävla trea?! Hallå tänk efter.. Man kan väl rikta upp sitt liv lite innan man skaffar barn och speciellt så jävla många.. de har ju inte ens plats att vända sig om..åh.. vad arg jag blir!  man gör inte så!

Av Jessica - 3 januari 2011 14:46

ja, jag har inte bloggat nu på ett tag, men jag känner att jag orkar inte..

Julen var fantastisk, bästa på länge!

Dagen efter jul åkte vi till avesta, och det var väl mysigt det med. Tokmysigt att träffa olas farmor och farfar igen.


Nyår Var helt okej, jobbade och åt god mat, slutade väl vid 20.30 tiden och åkte till färnäs, kvällen kunde väl ha varit bättre (trodde det skulle bli lika topklass som julen, men inte riktigt..) Men den dög.


Idag har jag varit och handlat några julklappar till mig själv.. Köpte en skitfin klocka som jag länge ha velat ha. ska sätta upp den på väggen bara jag hittar igen lite skruvar..

Men får väl bli senare ikväll, ska städa lite också..


Jag vet inte men jag tror jag håller på att få mens eller så har jag gått in i någon känslomässigskitperiod. Jag kan lägga mig ner och bara dö, be någon skjuta mig vad som hellst. Känns som om det är som ett stort hål som bara slukar i sig massa saker så man blir helt tom.. Jag är irriterad på allt och alla.. 99.9% att min mens är på G..


..

Av Jessica - 3 januari 2011 14:45

Ovido - Quiz & Flashcards