jessans

Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 26 februari 2011 22:48

Dag 5 –   Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
- Ja vad ska jag då skriva....

Jag vill ha ett HUS. Jag är en riktig husmänniska.. ett hus att få känna att "detta är mitt hem" och att få bli gammal i.. Det vill jag ha..


Dag 5 –   Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
-Skitiga, Mörkt hår, gärna lång (längre än mig), Han ska också kunna visa att han älskar mig och få mig att känna mig som en prinsessa minst 7 dagar i veckan ;) haha.. typ..


Dag 7 –   Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Jag skulle först ha köpt mig ett hus (såklart) sen vet jag inte.. de räcker väl inte till så mycket mer kanske.. jo.. en sak till :)


Dag 8 –   En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
- Jag vet faktiskt ärligt talat inte.


Av Jessica - 26 februari 2011 10:30

Shit pommes! När fan skrev jag sist??? 6 dagar sist.. hmm..


Har haft fullt up som vanligt!
Igår fyllde gubben 26 år så det var kalas för hela slanten..

så jädrans mysigt att folk kommer hit och fikar :)

Sen kom richard och barna :) Mysmys.. så nu är de choklad händer på tapeterna och postitlappar lite här och där men vad gör det om 100 år :) INGENTING! :)

Sen på kvällen var vi till micke i studion och hälsade på när han sände raggar-radio :) Kul att se hur de går till.. men ingen vågade prata :P haha..


de här med utmaning alltså.. jag tar det sen :)


ciao!



Av Jessica - 20 februari 2011 18:55

jag har ju inte skrivit här varken igår eller idag så jag kör väl två dagar av de där utmaningarna..


Dag 3- Min favorit årstid och varför.
Min favorit årstid måste väl ändå vara sommaren, den är absolut number one!!

man åker raggarbil, festar och kan gå i vanliga kläder, utan att behöver pälsa på sig 150kg vinterkläder för att inte frysa..

det är ljust på kvällarna och man kan ha fönster och dörrar öppna.. :)


kort och gott


Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar

 

mitt mål här i livet är väl att köpa mig ett hus och skaffa barn, ha ett fast jobb och lite sådant :)


Av Jessica - 18 februari 2011 13:35

det är vad jag känner mig som idag..

jag fattar inte att jag kan vara så jävla lättlurad..

jag försöker gång och på gång att orda upp mitt liv, varje gång får jag ett bakslag, det känns som en jävla smocka rätt i nyllet..


jag är jävlig ledsen.. det är vad jag är!

vart fan finns hjälpen??


när jag försöker gång på gång! mina alla olika jävla klockor tickar!

jag är stressad som en sate och jag känner att den jäveln äter upp mig inifrån..

att fan vara ständigt oroad och sedan veta att jag betalar skatt för den där jävla skiten, sen sitter jag där som en jävla fågelholk och de kapar av mig längs fotknölarna, sen har jag inte nå koll på mina rättigheter eller deras skyldigheter, har helt enkelt inte skinn på näsan så jag kan ryta ifrån!


jag vill så gärna, jag vill så mycket så jag gråter! sen sitter jag i en jävla rävsax och kan bara ta emot de där smockorna jag får!

jag blir och är förbannad, ledsen,sårad.... och värst av allt så känner jag mig så otillräcklig..

jag har också sådan jävla press på mig....


nu lämnar jag allt och åker och jobbar lite..


jag kan hålla med vissa, livet suger hårt ibland.......

just nu kan jag tillochmed betala någon för att komma hit och skjuta mig, så känns det just nu!!! ilskan är värre än någonsin och jag kan inget göra..



vart fan är ens vänner när man behöver dem?? att få prata ut? ser de inte att man mår dåligt??


jag är så less på att dölja min ilska och låta allt äta upp mig inifrån!


JAG MÅR INTE BRA!!!!!!

Av Jessica - 18 februari 2011 07:41

det har jag skrivit i ett tidigare inlägg. alldeless nyss.. läs det ist.

Av Jessica - 17 februari 2011 16:53

  

  • Heter Elisabeth i mellan namn.
  • Min släkt är som ett garnnystan, ett trassligt sådant helvete.
  • Har ABSOLUT tå-ludds-fobi..
  • Bildar mig en egen uppfattning om folk!
  • Rock´n roll.
  • Envis och ger inte upp i första taget.
  • 89:a
  • ordning och reda!
  • tänker lite för mkt på andra än mig själv.. något jag fått lida mkt för.
  • Killarna i mitt liv är Leo & ola :)
Av Jessica - 17 februari 2011 16:46

har precis fått i oss lite mat, richard gjorde oss sällis också :) Bra det annars blir det så mkt mat över hehe..


spaggetti och köttfärssås till er som är nyfikna. och gott var de!


Jag har sett att alla håller på med utmaningar, ska väl hänga på jag med. gjorde ju ltie på min förra blogg men vart så hattigt eftersom jag höll på att byta där..

hmm så jag börjar väl om då!

fast med en annan..

Denna:

Dag 1 –   En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 –   En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 –   Min favorit årstid och varför.
Dag 4 –   Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 –   Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 –   Typ av killar jag faller för.
Dag 7 –   Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 –   En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 –   En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 12 – Mitt drömbröllop.
Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 14 – Någonting jag ångrar.
Dag 15 – Innehållet i min väska.
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Vad jag åt idag.
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 19 – Min favorit film.
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 21 – En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 – Min favorithögtid

 

Ciao.

Av Jessica - 16 februari 2011 20:59

Haha schääääferbuus!



 

Ovido - Quiz & Flashcards