jessans

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Jessica - 14 februari 2011 15:21

Snart har vi varit tillsammans i 6år!

Jag har många finer stunder som vi har haft tillsammans många dåliga också.

Vi har gjort mycket tillsammans och gått igenom ganska jobbiga perioder, många saker man hellst hade velat slippa uppleva. och stunder man bara drömmer om att det ska hända.

Jag saknar dig fast du sitter i rummet bredvid, jag vill att du ska säga att du älskar mig fast du redan sagt det miljoner gånger.

du är inte bara min största kärlek, du är min bästa vän också!

Att bara få krypa upp hos dig och gömma sig ett tag, Att få den där efterlängtade pussen, Att få se ditt fina leende när jag vaknar på morgonen.. Dessa små saker är så himla värdefulla..de värmer..

Alla dina äckliga fisar, och att du stjäl pommes från mig, Att du petar näsan när du inte borde det, bajsar med öppen dörr eller skakar på huvudet när du inte märker det själv. ja jag älskar allt med dig! för det är det som gör att det är Du.


jag älskar dig!


Ovido - Quiz & Flashcards