jessans

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Jessica - 17 januari 2011 21:11

Sitter och glor på idrottsgalan lite ..

väntar på att ola ska komma hem igen. han åkte iväg med svenne en sväng..

imorgon ska jag få min kökssoffa :) åh gillas :)


Fått undan alla julsaker nu, så satans skönt.. Nu är det SLUT på julen.. :) höhö..


Imorgon är det tvättning som gäller.. Gött att få det gjort med, vet inte om jag redan har skrivit att jag har tvätttid imorgon men spillerill..


Börjar bli lite trött så ska nog lägga mig i sängen och kika på dumburken en stund innan jag somnar :)


pusspåer!

Av Jessica - 17 januari 2011 18:38

Ja idag har både varit upp och ner..

småstädat och lagat lite matlådor..


På onsdag ska jag och leo till falun..


Sen var det väl inge mer.. ska ner i förrådet och städa lite bara ola kommer hem. han är ute och åker skidor..

Ovido - Quiz & Flashcards