jessans

Alla inlägg under januari 2011

Av Jessica - 14 januari 2011 14:37

Idag var jag ner på stan och gjorde lite ärenden och lite möte och sånt.

Träffade på erika :) Ääääntligen är hon hemma, blir hemma i helgen sen åker nog till norge igen :( Hoppas vi hinner ses lite mer i helgen :)


Varit och handlat lite också, lite mys inför ikväll .. :)



Av Jessica - 13 januari 2011 11:52

Vi var nyss och hälsade på husse på jobbet :) Tänk vad skoj det kan vara, så skoj att man glömmer av att bajsa ute så man gör det inne på verkstaden :P Snusk.. haha..


Igår var det soffmys med de bästa, kollade på sveriges mästerkockar och bara myste :) Gilla!!!

...

Av Jessica - 11 januari 2011 19:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 11 januari 2011 12:28

Idag har det varit en seg dag.. vill jobba..

Har funderat och funderat. men man blir bara så snurrig av alla tankar..

HUvva..

vi sitter i färnäs. Leo är trotsigare är vanligt och har verkligen knäck i öronen..

Sen var vi så rastlösa när vi var hemma i lägenheten så vi åkte hit i ställen.. Så jäkla tråkigt att sitta och uggla hemma..

Sen var jag med om något jäkla mysko inatt , det var riktigt snuskigt.. :(


Baby rikgde nyss, han hade tvättat bilen, och städat den och gjort massor :) Han tog volvon i morse och skulle kolla över den lite :) så söt han är..   

Av Jessica - 10 januari 2011 11:52

Usch ja nu är det måndag, jag är helt slut i armarna och axlarna efter helgen :P


vi har varit i färnäs en sväng jag och leo, sen var vi in på djurmagasinet och köpte lite nya tuggben till han..:)

snacka om att han tycker att det är mysigt med att tugga på sånt :)


Igår var john och richard hit och hälsade på oss. alltid skoj med besök , haha..

Nej jag har absolut inget att skiva men lägger ut en töksöt bild på min lilla

Prins(sessa) :P


  

det är syrran som har tagit den haha..   

Av Jessica - 8 januari 2011 19:26

Idag har jag jobbat natt så jag slutade 12.30

Sen var jag till färnäs och hämtade Leo sen var vi hem och myste några timmar och nu sitter vi i färnäs igen, har ätit tacos, satan vad gott det är, och såå klart äter man både för fort och för mycket.. huhu..


Ja det var väl allt för idag.. Hade

Av Jessica - 7 januari 2011 11:55

Japp idag är det fredag, har natten i natt, så jag ska fixa iordning mig för jag har precis duschat, börjar kl 14 och slutar 12.30 i morgon.. Skönt att jag ska vara på hallon inatt för jag har ingen bil hemma..


Vi har väl inte gjort så mkt idag, jag och leo har varit hemma och myst, håller på med min matta som börjar ta form nu ..;P


soligt och fint är det ute, jag ska ut med skrutt bara han har fått sin lunch :)

Typiskt när ola slutar tidigt och det äntligen är helg då blir man inringd :P

Jaja.. Får ju lite pengar iaf.. :)



???

Av Jessica - 6 januari 2011 15:25

Kan någon visa mig vart deleteknappen är för energistjälande bekanta (Vissa "Vänner")..

Dem undbara ingenting, kommer inte med ett skvatt, men endå ska de vara inpå ens liv..

De onödiga.. nå vart är den där förbannade knappjäveln??


  


over and out..

Ovido - Quiz & Flashcards