jessans

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Jessica - 6 februari 2013 14:51

gud sitter och kikar på en unge i minuten, jag har sett det här avsnittet säkert 3-4 ggr..

ändå sitter jag här och grinar som en idiot!! Inte av någon som hellst rädsla utan typ av lycka eller nåt.. jag fattar inte..

för jag vet att jag kommer ligga där själv snart.. och säkerligen kommer jag grina som en idiot även då, när våran skrutt kommer.. åh herregud! ..


jaja, jag har städat typ hela lägenheten, bäddat rent och skurat golvet, håller även på att tvätta lite.

så nu sitte rjag i soffan med sammandragningar och lite annat.. :P haha..

Av Jessica - 6 februari 2013 10:09

Fy fan vad tråkigt vi har här hemma..

gör inget annat än att typ bada, då jag har varit lite halvt förkyld.. men nu känner jag att det börjar bli bättre! Vilket är super! För det är 16 dagar kvar till BF!

Men jag hoppas skrutt kommer snart (: Vill absolut inte gå över tiden och bli igångsatt men blir det så så är de väl så då.. Men Hellst inte ju..


Ja som sagt, vi har det piss-tråkigt på dagarna.. Jag har varit hemma i 6 dagar (grav.penning) Och fan det är inte skoj.. men samtidigt himla skönt att få förbereda sig lite.. men känns som om jag gör inget annat än att städar.. (?)


Igår var jag till BM och allt såg kanonbra ut! så nu behöver jag inte dit nå mer förrän på tisdag (: Snacka om att det känns skönt! Från att ha fått lov att gå dit två/tre ggr i veckan ett tag..! men nubehövs ju inte det längre, jag hoppas att det håller i sig nu! (:


Igår var det kissmaraton också! fy fan var kissnödig hela tiden, samma sak inatt! sen fick jag en värk och yes tänkte jag ÄNTLIGEN! men nejdå.. det var bara en sen försvann allt.. Hmm.. :P Haha.. Lär väl ha varit nån förvärk eller nåt annat..



Ovido - Quiz & Flashcards