jessans

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Jessica - 1 januari 2013 18:44

vill bara skrika rakt ut, får inte till det i sovrummet med spjälsängen..

vårat jävla sovrum är så svårmublerat... (fast det är vi som kanske har för stor säng)..

får vänta tills pappan kommer hem ifall vi ska vänta med att flytta in den.. för på det enda stället som skulle kunna gå är mitt i vägen för att jag ens ska kunna gå upp ur sängen.. man är ju smidig som ett kassaskåp nu så ...

grrr...



Av Jessica - 1 januari 2013 16:18

Jag tror att detta år kommer bli i världsklass, hade ett underbart år förra året! men det här kommer nog att slå allt.

Härligt!!

allting är inte längre så långt borta..


Håller på och tvättar lite bebiskläder igen, vi fick huuuuur mycket kläder som hellst av Lena, Samt en sängmobil men fjärr och grejer, en gå-stol och sånt, efter hennes son..

Så nu har vi plockat ur de kläder som vi tyckte va neutrala eftersom vi inte vet vad det blir än (:

Så får resten ligga kvar ett tag till.. Men det var sjukt fina kläder! (:


Älskar när du sparkar fast det gör så himla ont ibland, gud vad jag gillar när du hickar (:

Nu längtar både jag och pappa efter dig! Längtar så det gör ont, vi vill ju veta vem du är! hur du ser ut och

så klart vill vi snuusa på dig (: <3 nu kan du ju egentligen komma när som hellst.. Vilket kan skrämma mig på samma gång som jag verkligen vill.. bäst är de ju om du stannar ett tag till och vi får önska att vi kunde snurra fram tiden i stället (:


nu är tvätt Nr.2 klar.. hinner nog med en nr3 också sen får de vara färdigtvättat för idag (:

Ovido - Quiz & Flashcards