jessans

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Jessica - 3 januari 2013 07:21

Vecka 34 (33+0) det går fort nu. En normal förlossning startar mellan v. 38-42 som jag fattat det. Gud det är inte långt kvar nu. Var till mvc igår vi följer Kurvorna jättefint. Bebis hjärta tickar underbart fint och bm säger att det slår rent och fint man hör till och med när klaffarna slår igen (: sen var det lite mer saker så får lov. Att åka dit igen på fredag. Men det är bara att. Gilla läget.

Igår var vi även till stugan Ola sågade lite till fönstrena. Så idag ska vi dit igen och sätta i grejerna.

Tror jag börjar bli förkyld mitt upp i allt oxå. Så less. Man blir. Ligger och snorar som jag vet inte vad..
Vi har då fått till hur vi ska ha spjälsängen så nu är de färdigt. Och igår fixade jag i litens garderob, vart nöjd. Ändrade lite hyllor och korgar (:
idag har jag då lite att pyssla med. Ska tvätta lite kläder och fixa, packa det sista i bbväskan, lämna in mina lönerapporter och massa mer. Om jag orkar. Vi får se.
Nu ska jag vila lite!

Ovido - Quiz & Flashcards