jessans

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Jessica - 12 april 2011 16:44

Hej hopp!


Jag har inte någon super insperation till att skriva men jag gör´t ändå..

Håller på och lagar lite mat tills baby har jobbat klart.. han jobbar fortfarande så jag vet inte alls när han har tänkt komma hem.. men det är väl så den här tiden..


Idag har det vart himla segt. har småstädat och jag vet inte men idag är det en sådan där dag då man bara vill spy över allt.. energin är lika med noll..

fått lite kort hem idag som jag beställde i fredags :)


Hehe så nu väntar jag bara på att jackorna ska komma hem :) Så jag längtar! haha..


:)


ååh jag är så otroligt lycklig idag, jag saknar karln så det gör ont.. speciellt idag, jag vet inte varför men haha.. gud så det lät då.. men iallafall.. jag är lite extra kär just idag.. KOM HEM!!



Ovido - Quiz & Flashcards