jessans

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Jessica - 15 juni 2011 20:51

jag har inte tid att håll apå och blogga längre. jag jobbar som en sate och gör jag inte det så då vill jag vara ledig.

Sitter inte vid datorn lite mkt längre och lusten för att blogga blir mindre och mindre. jag har helt enkelt bättre saker för mig.


Iaf så var jag på personalmöte idag och det var många trevliga saker jag fick reda på :) Härligt!


funderar mer och mer om jag ska göra ett mentaltest på leo.

Sen ska han vaccineras också.

Alltså nu när han fyller 1 år ska han vaccineras och ev. ett MH-test.

sen vid 14 mån ska han röntgas och hela den där faderuttan..

Min lilla pojke har blivit stoor.


Jag har lyckats lära in skall och tyst på kommando nu så jag är överlycklig. :)

Klicker har vi inte lyckats plugga på men det lär väl göras det med. om det ens passar leo det vet man ju inte.


Han är 11 månader nu och han kan:

- Sitt

-Ligg

-stanna

-tass

-hit

-komma på vissling

-söka ögonkontakt

-skall

-tyst

-vänta

- sök (sisådär tränas på men väldigt duktig är han :) )

- Vara ensam (inte i flera timmar utan vid handling osv.)

ja mer kommer jag inte på just nu. men han kan då de här viktigaste "grunderna" iallafall.. :)


Jag är så stolt över min älskling :)


Ovido - Quiz & Flashcards