jessans

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Jessica - 18 augusti 2011 14:28

Idag har jag varit till tippen en sväng. och slängt lite skit som linda ville bli av med.


Leeeedig idag och det känns fettnice.


Ibland blir man lite besviken på vissa. Orkar inte höra det här " du kan höra av dig till mig".. sen när man gör det så blir de bara skit ändå.

Jag är less..


Men men idag ska jag inte tjura bara för att vissa är puckade. jag ska vara glad på min enda lediga dag den här veckan.. :):)

Ska städa lite och slappa :)


Igår målade vi klart stugan så jävla skönt :) har halva vindskivan fram och runt fönstren fram kvar :) sen är de tamig fan klaaaart!!

Vi drog in lite rör och sånt igår också :)


Tack så hemskt mycket för all hjälp (ni vet vilka ni är).. Skönt att man äntligen ser vilka som verkligen finns för en <3 :) vänner i världsklass :)

Ovido - Quiz & Flashcards