jessans

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Ingen rubrik.

Av Jessica - 26 april 2011 19:56

Jag kunde fan inte hitta på någon bra rubrik..:/


Idag har det varit en bra men jobbig dag..

Jag vet inte men jag har så mycket känslor just nu..

Många jobbiga och några bra..


för det första så är jag så less på att ta skit hela tiden. spelar ingen roll vad man gör eller vad man säger.. ALLT blir fel likförbannat. man försöker göra saker och ting rätt men det går 99% åt helvete varje gång.

bägaren har runnit över för länge sen, men jag försöker bita ihop, får se hur länge det håller..


Har varit till tippen idag och slängt typ allt som var kvar av sommarköket i stugan.. lovar det var drygt! plockade av allt själv :) vi hade långvagnen så det vart ju lite grejer..;)

En kvinna klarar sig alldeles utmärkt själv!!

Ska bli så roligt att börja fixa i stugan nu när all snö är borta :)


Nu ska jag försöka slappna av.. har inte varit hemma på hela dan, jo när jag var hem en vända och lagade mat.. men vad är de för ledigt..


imorgon börjar jag min inskolning på mitt nya ställe :) ska bli himla intressant :)


det går itne att förklara den kärlek som jag har för dig i ord, därför blir det en bild! jag älskar dig min pälsboll! Du är tamig fan det bästa som finns!

 

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 augusti 2015 08:26

Herregud vad länge sen det var nåt hände här.  😂😂😂 får se om jag får tillbaka lusten snart 🙊🙈🙉 ...

Av Jessica - 11 september 2013 21:04

haha jag har verkligen inte haft varken tid eller ork till att skriva nå.. dessutom har jag typ bytt blogg lite så där.. håller påoch testar lite på vilken jag ska använda mig av... men som sagt de är långt mellan ggrna man sitter vid en dator..:P ...

Av Jessica - 18 april 2013 08:53

Är lite sjukstuga här hemma, Ola är krasslig och jag är lite Snorig och nu är Molly oxå krasslig hoppas verkligen att det inte är rs virus! Kommer inte kunna sova förrän hon är frisk! /: min Lillskrutta. Snart är det helg gud så härligt! (:...

Av Jessica - 15 mars 2013 18:54

Våran älskade Molly har kommit till världen, En dag efter BF Ville hon komma ut, en helt perfekt liten tjej! (: Hade en jättebra förlossning, den gick FORT när vi väl var inne på fl.salen.. fick superbra stöd av älskling och alla barnmorskor/uskor ...

Av Jessica - 20 februari 2013 11:26

Håller på och bakar lite, blir kolakakor och kokostoppar fast just nu är det pause.. :P hehe.. Får lov att göra lite i taget..   så kan de vara, var ner och köpte en födelsedagspresent till ola förra veckan, hoppas han blir glad, men det tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards