jessans

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Av Jessica - 2 augusti 2011 21:42

eftersom jag kommer jobba hela dagen imorgon sp kör jag en dag 2 oxå idag :)



Alltså jag har väl egentligen aldrig haft någon "kärlek" innan.
När jag var liten var det en kille som var jättekär i mig och det kan jag väl inte liksom kalla som något "förhållande" men vi hängde ihop och det var väl när jag gick i 4-5:te klass kanske. vad vet jag.
Efter det har jag två väldigt struliga förhållanden. ett av dem var lite våldsamt. och vilket kanske har gett lite spår idag. Jag vill inte säga att jag är rädd för att bli slagen, men har kanske svårt för att lita på folk.
Men de två väldigt bråka killar, jag kan inte begripa hur ung och dum man var på den tiden..

Men sen när jag träffade ola faktiskt så har jag känt mig kär på riktigt och detta säger jag inte "bara för" att utan det är verkligen så.
när vi vart tillsammans visste jag inte riktigt vart jag hade mina fötter på jorden, kom från en väldigt jobbigt förhållande och Ola fick mig att känna mig som en prinsessa.
Istället för att vara en trasdocka man som slängde hit och dit så fick jag stå i centrum, jag var älskad och jag älskade verkligen honom från första stund!
Jag har många minnen från när vi träffades i början och när jag sitter och tänker på dem så är det nästan som att man fårr pirr i magen igen, och det måste väl ändå vara kärlek på riktigt!

Jag har jämt varit den där "pojkflickan" och inte haft så många seriösa förhållanden men man växer med tiden och man lär sig av allt dumt man gör, till slut blir allt bra.

och jag ska erkänna att jag vill aldrig att denna underbara saga ska ta slut.
man funderar mycket hur det kommer bli i framtiden och jag hoppas att det är vi som är framtiden..
vi har gått igenom mycket jobbiga och påfrestande saker men vi håller ihop och man jobbar på sitt förhållande hela tiden. man får ju inte sluta att tro på varandra.

Älskar dig♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 augusti 2015 08:26

Herregud vad länge sen det var nåt hände här.  😂😂😂 får se om jag får tillbaka lusten snart 🙊🙈🙉 ...

Av Jessica - 11 september 2013 21:04

haha jag har verkligen inte haft varken tid eller ork till att skriva nå.. dessutom har jag typ bytt blogg lite så där.. håller påoch testar lite på vilken jag ska använda mig av... men som sagt de är långt mellan ggrna man sitter vid en dator..:P ...

Av Jessica - 18 april 2013 08:53

Är lite sjukstuga här hemma, Ola är krasslig och jag är lite Snorig och nu är Molly oxå krasslig hoppas verkligen att det inte är rs virus! Kommer inte kunna sova förrän hon är frisk! /: min Lillskrutta. Snart är det helg gud så härligt! (:...

Av Jessica - 15 mars 2013 18:54

Våran älskade Molly har kommit till världen, En dag efter BF Ville hon komma ut, en helt perfekt liten tjej! (: Hade en jättebra förlossning, den gick FORT när vi väl var inne på fl.salen.. fick superbra stöd av älskling och alla barnmorskor/uskor ...

Av Jessica - 20 februari 2013 11:26

Håller på och bakar lite, blir kolakakor och kokostoppar fast just nu är det pause.. :P hehe.. Får lov att göra lite i taget..   så kan de vara, var ner och köpte en födelsedagspresent till ola förra veckan, hoppas han blir glad, men det tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards