jessans

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jessica - 2 augusti 2011 20:14

Jag heter Jessica och är 22 år gammal/ung. fyller 23 år den 20 mars. :)

Är ilag med Ola sedan 6,5 år tillbaka. har en hund som heter leo och är 1 år gammal :)

Här är vi:


   

jag är osminkad och ser fördjävlig ut men de bjuder jag på.

 

Min lilla familj :)

 


de är nog bättre om ni frågar vem jag är istället för att jag ska förklara de för jag vet inte vad jag ska skriva :P

Av Jessica - 2 augusti 2011 20:12

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Av Jessica - 2 augusti 2011 19:46

Eftersom jag har så fruktansvärt jävla tråkigt så letade jag reda på världens mest drygaste lista som jag ska svara på ! Ja snacka om ett urtråkigt liv som jag har ljust nu. Enjoy

  • Vilken svordom använder du mest? Fan,jävla
  • Äger du en iPod?Nej
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på?5.30
  • Hur många resväskor äger du? 1
  • Använder du flip-flops?Nej
  • Var köper du dina matvaror ifrån?Ica Maxi eller willys
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Ta bilden.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Snuten i wollywood 2
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  en vän.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus :)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Absolut
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? vet ej
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jag har alltid massa hemligheter :)
  • När var senast någon stötte på dig? oj kommer inte ihåg.
  • Vad åt du till middag senast? -
  • Använder du huvtröjor?Ja ibland
  • Kan du vissla?Ja
  • Vem var den senaste som ringde dig? Min sambo
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? -
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Ja, det gör dom säkert. but i don´t care!
  • Vilket riktnummer befinner du dig i?0250
  • Tittade du på tecknat när du var liten?Haha ja.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?Kupolen i Borlänge
  • Hur många syskon har du? 3st
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Absolut
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
  • Äger du några band t-shirts?nee
  • När flög du senast? förr året, till bulgarien :)
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 + en kökssoffa
  • Läser du för skojs skull?Ja.
  • Pratar du några andra språk?Engelska ytterslite.
  • Diskar du din egen disk? ja.
  • Har du gråtit offentligt?Ja, men jag gör det helst inte.
  • Har du en stationär dator eller en laptop?Laptop.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker?jag försöker
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?Ja tattoo
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?oj vet ej.
  • Kan du kasta macka?nej jag har inte kommit på tekniken än ;)
  • Har du någonsin varit på Jamaica?Nej
  • Vad har du med dig in på bion?en läsk och lite popcorn :)
  • Vem var din favoritlärare och varför? Carin :)
  • Har du dejtat någon av en annan religion?Nej
  • Vad har du för väder?  Sool
  • Har du en blogg? Ja tydligen ;) 
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?Bild, pedagogik
  • Gillar du att flyga? nej
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?Snäll, Rolig och Trygg
  • När sov du senast på golvet? hmm har faktiskt en säng så.. sover hellre i den
  • Vilken är din favorit drink?
  • Gillar du din boende-situation? Nej
  • Vilken är din mammas hemstad? någonstanns i värmland
  • Din pappas hemstad? bergkarlås/färnäs
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? hmm-
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? typ. behöver minst 20 timmar till på mina dygn.. suck..
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
  • Vilken är din favoritfrukt?melon,nektarin
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?nej
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23 år. 
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?eftersom jag har läs-och skrivsvårigheter så försöker jag att göra så gott jag kan, klart jag är petig.
  • Tror du på liv på andra planeter?Någon sorts livsform måste det finnas.. vi finns ju.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? -
  • Tror du att Gud är man eller kvinna?Jag tror ingenting
  • Vad var det senaste du åt? morötter :)
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?Motsatta oftast med finns en del undantag :)
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? skulle egentligen heta josefin (tror jag) men pappa tyckte det lät som ett namn på en ko så de vart jessica istället. Elisabeth har jag av någon konstig andledning efter min farmor.
  • Gillar du senap? sisådär
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?bit ihop eller bryt ihop, allting går förutom tennsoldater
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG!!
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?Ebay? vad är det??
  • Tycker du om att krama folk?Japp.
  • Skulle du säga att du är trendig?Haha, nej.
  • Äger du en digitalkamera?Ja
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?som fan..
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? vet ej.
  • Tycker du att du är attraktiv?När jag är nyduschad, ny sminkad och nyfixad.
  • Vad är du allergisk mot? känslig mot mjölk annars är jag frisk som en nötkärna :)
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött?Nä! Jag äter med GOTT samvete ;)
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?? ingen aning

 

Ovido - Quiz & Flashcards