jessans

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jessica - 17 maj 2011 14:11

jag är galet kär i min sambo/fästman/pojkvän you name it.

Nog för vi har haft våra perioder men när de bra sätter till då är det ta mig fan väldigt bra :) Vi har väldigt sällan "bråk-perioder" längre. (känns det som) ..

Men men..


Jag försöker ladda inför jobb, det går inte så bra, jag är så himla slö idag.

Har två pass kvar sen tar jag fan helg sen!

Har jobbat som en gnu denna vecka (+ förra veckan+helgen)

Ska verkligen njuta av mina tre lediga dagar innan helvetet bryter lös..;) 8 jobbdagar i streck... höhöh..


Av Jessica - 17 maj 2011 12:17

Idag är ju vädret inte direkt på topp..

men spillerill. jag och baby har varit förlovade i tre år idag! :)

Igår hade vi varit i lag i 6 år och 1 månad..;P


Men så kan det vara. trivs man ihop så.

Jag inväntar jobbet.. och håller på ich fixa mat tills ola kommer hem. jag hinner dra till jobbet men fixar maten iaf, snäll ? ohja.



Ovido - Quiz & Flashcards