jessans

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Psykolog?

Av Jessica - 22 maj 2011 17:07

Jag vet inte om jag ärligt talat tänker betala en psykologjävel pengar för att den ska sitta och nicka och hålla med om ens känslor, de fattar noll och bryr sig egentligen inte ett skit ändå hur man mår?

Jag orkar inte med den här magonda och känna hur den här paniken kommer och äter upp mig inifrån, och är tom innuti och den här stressen, jag spyr snart.

Jag är som en tickande bomb och varje gång jag ser något jag kan slå sönder så är jag bara så sugen på att sätta in knogen och bara förstöra det, just nu känner jag att jag hade kunnat slå sönder hela lägenheten. precis samma aggrisivitet som jag hade när jag var "ung".. Jag är arg.. fruktansvärt arg och ledsen..

jag kan inte sätta mig ner och gråta för jag vet inte varför jag ska gråta längre. vad ska jag gråta över?

Jag har ingen jag ka prata med.

Ingen som fattar hur man egentligen mår.

frågan är hur jag ska gå vidare i livet. vad ska jag ändra på? det är något som jag inte mår bra över.. jag vet ju egentligen några andedningar men det är ju saker som jag inte kan ändra på.


Jag orkar inte....just nu känner jag mig som en väldigt ensam och vilsen tjej.

 


Bilden är tagen från google..

 
 
Dessa

Dessa

22 maj 2011 17:24

Gumman, du vet att du kan prata med mig om det är någonting! <3
Jag vet hur du känner dig, det går i perioder. Så vet man egentligen inte vad det är för fel varför man mår dåligt...
Du kan juh gå till kuratorn på Mum där kostar det inget om du vill lätta dina känslor för någon utomstående som inte känner dig.
Många kramar till dig älskade vän! <3 Du vet om att det finns människor som tycker om dig. Du är värdefull!
Jag älskar dig bästa vän!

http://dessssssa.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 augusti 2015 08:26

Herregud vad länge sen det var nåt hände här.  😂😂😂 får se om jag får tillbaka lusten snart 🙊🙈🙉 ...

Av Jessica - 11 september 2013 21:04

haha jag har verkligen inte haft varken tid eller ork till att skriva nå.. dessutom har jag typ bytt blogg lite så där.. håller påoch testar lite på vilken jag ska använda mig av... men som sagt de är långt mellan ggrna man sitter vid en dator..:P ...

Av Jessica - 18 april 2013 08:53

Är lite sjukstuga här hemma, Ola är krasslig och jag är lite Snorig och nu är Molly oxå krasslig hoppas verkligen att det inte är rs virus! Kommer inte kunna sova förrän hon är frisk! /: min Lillskrutta. Snart är det helg gud så härligt! (:...

Av Jessica - 15 mars 2013 18:54

Våran älskade Molly har kommit till världen, En dag efter BF Ville hon komma ut, en helt perfekt liten tjej! (: Hade en jättebra förlossning, den gick FORT när vi väl var inne på fl.salen.. fick superbra stöd av älskling och alla barnmorskor/uskor ...

Av Jessica - 20 februari 2013 11:26

Håller på och bakar lite, blir kolakakor och kokostoppar fast just nu är det pause.. :P hehe.. Får lov att göra lite i taget..   så kan de vara, var ner och köpte en födelsedagspresent till ola förra veckan, hoppas han blir glad, men det tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards